Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Nisan 2010

Teşekkürler Bebedor

Kızıma Nuk markalı bir biberon aldım. Kullandıkça biberon kenarlarından akıttığını fark ettim. Bebedorun sitesine girip şikayetimi belirtim. Hemen geri dönüş yaptılar ve biberonu kendilerine göndermemi istediler. Bende kargoya verdim bir iki gün içinde cevap geldi. Biberonun kulplu kısmının başlığa tam oturmadığından akıtma yapıyormuş halledip geri gönderildiği konusunda bilgi verdiler. Bende işler yoğunluk derken biberonun unuttum ne olsa gönderdiler gelir diye. Aradan bir aya yakın geçti eşim sorunca fark ettim biberon gelmedi. Bebedorda Canan Hanım var onunla görüşüyordum kendilerine gelmediğini belirttim. Araştırıp Canan Hanım hemen cevap verdi. Çalıştığım için şirkete gelmesini istemiştim fakat ben merkezde çalışıyorum kargo şirketimize bağlı bir mağazaya gitmiş almışlar fakat onlarda kime ait olduğunu bilmediklerinden bekletmişler sonra atmışlar. Ben mağaza ile görüştüm bu bilgiyi aldım napalım kısmet dedim bebedora geri dönmedim. Fakat Canan Hanım da araştırmış aynı cevabı almış ve benden açık adresimi istedi yenisini göndermek için. O kadar çok mutlu oldum ki ve ertesi gün elimdeydi biberon. Birkaç saat sonrada telefonla arayıp Canan Hanım ulaştığı bilgisini almış ve memnun olup olmadığımı sordu. Ben bu hizmetten memnun olmam mı? Konuşamadım bile sevinçten kekeledim durdum. Bebedor ve Canan Hanıma çok teşekkür ediyorum. Gerçekten bebedoru seçmekte haklıymışım.

Uzun bir yazı oldu bir biberon için denilebilir fakat önemli olan gösterdikleri hassasiyet bir biberon içinde olsa.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bence çok güzel bir uygulama:)müşteri memnuniyetiii

    YanıtlaSil