Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

05 Temmuz 2010

18. AY

Canım kızım 18 aylık oldun. ne kadar çabuk geçti zaman? Sana baktıkça ilk gün aklıma geliyor nasıl büyüdün böyle? O gözlerini bile açamayan bebek şimdi 3 ev dolusu insanı peşinden koşturyor. Ben senin yaramazlığından dem vururken herkes zekiliğinden merakından diyor annen olarak kabarıyorum tabi. Herkesin yavrusu kendine en akıllı en şirin geliyordur tabi. Allah tüm yavruları annelerine bağışlasın hastalıktan kazadan beladan korusun. Sana baktıkça böyle dua ediyorum yavrum. Sana gülüm dedikçe sende bana düdüm diyorsun işte bittiğim andır. Tabi babana artık baba demeyip Ali diye cilveli cilveli seslendikçe hala kıskanıyorum ama ikinizin arasındaki aşka hayranım.

Kuzum tek derdim seni iyi bir insan olarak yetiştirmek bunun için okuyorum, araştırıyorum, sorguluyorum. İnşallah doğru yapıyorumdur. Ama şu varki çok inatçı ve özgür ruhlusun ne uygulamaya kalksak sen sadece kendi istediğin yapıyorsun. Aslında bu kararlılın benim gibi kararsız teraziyi cezbediyor. Hep böyle kendi bildiğini oku boşver annen ne kadar seni korumaya çalışsa da sende kendi hatalarınla doğruyu yanlışı ayıracaksın.

İyice dillendin. Kimin ismini söylersen mest oluyor. 2 teyzenin ismi zor olduğu için teyze diyorsun onlara. Bir teyzene ” mimiii ” diye ismini söylemeye çalışıyorsun. Bana daha yeni başladın “ anniii “ demeye ama olsun o kadar içten diyorsun ki seni sarıp sarmalayıp bırakmak istemiyorum. Komşumuz gülsüm ablaya " düdü "diyorsun. Hepimiz sana olmayan birilerini sorup yok demeni sağlıyoruz çünkü çok güzel söylüyorsun. "Mimi okkkk" diyorsun ellerini açıp. Bu aralar düştü demeyi öğrendin. Senin için her şey düştü. Devamlı bir şeyleri gösterip "anni düştü" diyorsun bende "tamam kızım" diyorum bütün gün tekrarlanan diyaloğumuz bu. Annen gibi gevezesin babana çek istemiştim sadece ben konuşcaktım evde. Şaka kızım hep konuşsen ben susar dinlerim. Gece uyumak için odaya gidip ışıkları kapatıp yattığımız anda işte anne kız muhabbeti başlıyor. Kulağıma eğilip fısır fısır bişeyler anlatıyorsun sonrada kahkaha atıyorsun. Bir an önce büyüde anne kız dedikodular yapalım istiyorum.

Çok süslüsün. Bu huyun da teyzelerinle birlikte olmaktan galiba. Devamlı parfüm, krem sürmek istiyorsun. Teyzelerinin rujlarını, kalemlerini eline geçirdikçe kendi üstünde deniyorsun. En korktuğum o kalemi gözüne sürerken bir kaza olması. Allah korusun.

Sana kızıldığında hemen şirinlik yapıp gönlüne almaya çalışıyorsun bunu yapman içinde sana herkes kızıyormuş gibi yapıyor. Ve de kızdıklarında eğer çok sinirlendiysen yanında kim varsa ona vuruyorsun kızdığına değil. Bunu hala çözemedik neden başkasına vurduğunu.

Su delisisin bardaktaki bir damla suyla bile oynuyorsun. Su isteyip tüm suyla her yeri ıslatıyorsun. Annen sensiz 2 günlük tatile gitti ama seni çok özledi inşallah en kısa zamanda birlikte gidip ilk deniz sefanı yapacağız.

Daha çok hallerin var bizi gülmekten kopartan ama annen tembel olduğundan devamlı yazamıyor ama devamlı okuyor. Unutmak istemiyorum ben bu günleri ondan daha sık güncellemeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder