Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Eylül 2009

İLK DİŞ

Geç oldu iş yoğunluğundan toparlayıp yazamadım. İlk dişimiz salı günü çıktı. Pazartesi günü damağında bir çizik gördüm ben dişine yordum fakat babası kanamış galiba bir yere mi çarptı acaba dedi. Bütün gün bunu düşündük kontrol ettik dişde yoktu. Ertesi gün annesine eşim sormuş diş mi diye, babaannesi konrol ederken farketmiş torunun ilk dişini. Biraz üzüldüm ilk ben görmek isterdim ama kısmet değilmiş. Biraz rahatladı pinorum. Çok sıkıntılıydı, huysuzdu. Gece uyanmaları azalıyor artık.

En çok üzüldüğüm konu süt içmek istememesi Gündüzleri sağdığım sütleri biberonla içiyor. 3 ay böyle içti fakat ek gıdalara geçişte ve üstüne suyuda içtikçe süt içmemeye başladı. Daha doğrusu sütü suyu yada sütü içer gibi hızlı gelsin istiyor. O kadarda özel biberon emziklerinden aldım. Bütün gün içmiyor sütde haliyle azaldı. Sağacak kadar çıkmıyor. Eve gidince ve gece emziriyorum fakat doymuyor tabi. Tek tesellim altı ay boyunca sadece anne sütü almış olması ve tamamen burakmış olmaması. İlk altı ayda ek gıdalara başlayıncada hiç iştahla yemiyor. Özellikle ek gıdalarda iki gün aynı yediyse üçüncü gün onu istemiyor.

Dişle başladım ek gıda ile bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder