Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

01 Eylül 2009

8.ay kontrolü

8. ayımızda bitti.

8200 gr. kilosu, 71 cm boyu olmuş pinorumun.

Bir kaç gündür nezlesi vardı. İlerlemiş yine şuruplarla döndük. Şurubun birinin yan etkileri ya uyku yaparmış yada huysuzluk. Belki uyku yapar diye heveslenmiştik ama tam tersi oldu huysuzun teki oldu çıktı. Haftasonu tekrar kontrolü var inşallah geçer.

Ihlamura bir kaşık pekmez ve bir kaç damla limon sıkıp içirin dedi ama içmiyor. Doktorda pekmezi kaşıkla birkaç damla limon damlatıp ilaç niyetine verin dedi.

İştahını sordu. Hiç bir şey yemiyor dedim (bu ek gıda mevzusunu ayrı yazarım fırsat bulunca) bu aylarda normal dedi.

Ve sabırsızlıkla beklediğimiz, hergün sabah akşam olmak üzere babasıyla kontrol ettiğimiz dişlerde hiç bir hareket yok. 15 aya kadar yolu varmış.

Koltuğa tutunarak kalkıyor ve bir iki adım atıyor. Doktora sordum fazla basmasın ayaklarının üzerine dedi ama pinoru emeklemek kesmiyor.

Ulaşabildiği çekmece dolap hepsini karıştırıyor. Tabi bulduklarının tadına bakmadan olmaz.

Yatarken kendi kalkıp oturabiliyor.

O kadar içten baba diyor ki kısknıyorum artık. Sabırsızlıkla anne demesini bekliyorum.

Büyüdüğü bakışlarından tavırlarından okadar belli ki. Geçen sene bugünlerde hamileydim ama şimdi 8 ayı bitirdi. Zaman çok hızlı geçiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder