Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

14 Ağustos 2012

Günü Güzelleştiren Hediye

Bu blog sayesinde tanıştım zoi ile. Ve güzel bir kitap kulübü kurdu bende üyesi oldum tabii. Geçen hafta hediyeleşelim dedi hemen olur dedim. Bana hediye gönderecek Seda idi adresimi istedi ve gönderdim bugünde hediyelerim geldi. Çok mutlu oldum.

Aslında hediye kitap + kahve + çikolataydı ama kalbi o kadar güzelmiş ki daha neler eklemiş. kutuyu açar açmaz mis gibi bir koku sardı ne güzel kokuyor o sabun öyle zaten lavanta kokusuna bayılırım bilmiş yani... Kitap ayraçlarını çok severim daha geçen dedim koleksiyon mu yapsam diye sanki içimi okumuş 2 tane vardı bittim... Seda yakın arkadaşım olsa bu kadar iyi tanırdı beni. Benim kupa ve renkli kalem takıntım vardır. Onlarda içindeydi:) Çikolatayı ve lifi kızım hemen sahiplendi. Birde fotoğraflamayı unutmuşum çok güzel hediye paketi vardı. iş yerinde taşırken fark ettim üstümdeki gömlekle aynı renkti oda tam oldu:)

Seda çok teşekkür ederim. O kadar yoğun bir gün geçirirken gönlümü nasıl ferahlattın. Zoi böyle bir etkinlik yaptığın için sana da teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. canım benim iyi ki arkadaşımsın ..o kadar farklı ki yerin ben de en zor zamanlarımdan beri bırakmadın peşimi o kadar mutluyum ki bu durumdan:)

    YanıtlaSil
  2. sen mutlu olmayı hak edecek kadar güzel kalplisin:))) hep gül...

    YanıtlaSil