Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Nisan 2012

bol fotoğraflı bugünlere dair bir post

Benim bir blogum var arada vakit bukup yazsam iyi olur.

Bu aralar uzaklaşsam buralardan kafamdaki düşüncelerden diyorum resimdeki gibi bulutların üzerinde olsam...

Papatyalar arasında yuvarlansam...
Bütün sıkıntıları unutsam dimi ne güzel olurdu...

Ama benim bünyem bunları kabul etmiyor. Stres olacak, koşuşturma olacak, hep yapılacak listem olacak ama her zmaan yarım kalacak, kitaplar okunacak ama her zaman arkasında okunacak kitaplar artacak, kızımla gezmeceler tozmacalar olacak, annemle uzun çay muhabbetleri olacak, kardeşlerimle didişmeler olacak, gidilecek düğünler, görülecek yeni bebeler olacak ve ben hepsine nasıl yetişeceğimi düşüneceğim. bünyem bunlarla besleniyor. Ben bunların arasında yazmaya vakit ayırmam lazım.

Bugünlerdeki koşuşturmalara ait bir kaç foto ekleyip şimdilik hoşçakalın der ve kaçarım...

 Ailemize yeni katılan bebeği görmeye giderken...

 Ankara'dan en önemli kare...

 Kızımla hamurdan babası...

Arkadaşlarla kahve keyfi...

 Bitmeyi bekleyen kitabım...


Trabzon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder