Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 Ağustos 2009

HER TELDEN

Blogları okudukça bende blog açınca şunu yazarım bunu yazarım diye düşünüyordum. Fakat bir türlü fırsat bulamıyorum yazmaya.

Bu aralar keyfide yok kızımın hala nesi olduğunu çözemedim. İki hafta önce kulağı iltahaplanmıştı ve tam onu atlattık keyfi geldi derken yine huysuz. Daha dişleride çıkmadı. Acaba onun huysuzluğumu. Geceleri uykusunda saat başı ağlayarak uyanıyor. Doyuruyorum, suyunu içiyorum tamam uyur şimdi diyorum. Bir saat sonra tekrar sesi geliyor. Çalıştığımdan anneannesi bakıyor gündüzleride aynı huysuzluğu devam ediyormuş. Nasıl çözeceğimi bilmiyorum.

Bu aralar çok hareketli. Hiç durmuyor yerinde. Seri şekilde emeklemiyor ama sürünerek dönerek ilerliyor. Emeklemeyi zaten istemiyor. tutunacak bir yer buldumu hemen ayağa kalkıyor. Bu çabanın sonu düşerek bitsede inatçı kızım devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder